JOB INSPIRATION



When I started my blog, I just wanted to show the stuffs and outfits what I like. But through this years it gave me more than that. Thanks to my blog I discovered many interesting people through their blogs and it gave me inspiration to a new work opportunities. At the moment I just finished my stylist course and I would like to start the business as a freelance stylist and wardrobe analyst. Few years ago I wouldn't even think about that kind of jobs, and just because all of that inspiration from many hard working ladies who started their business thanks to a passion for fashion. Also thanks to all my dear followers who read my blog and for all the lovely comments which inspire me even more. 

Ked som zacala moj blog, iba som chcela poukazat na veci co mam rada a ukazat outfity v ktorych sa citim dobre. Ale za vsetky tie roky mi to dalo ovela viac. Vdaka blogu som objavila vela zaujimavych ludi a cerpam z nich inspiraciu k novym pracovnym prilezitostiam. Len nedavno som ukoncila stylistycky kurz a chcela by som zacat business ako nezavisly stylista a poradca satnika. Pred par rokmi by som na take nieco ani nepomyslela, ale len vdaka vsetkym tym inspirujucim tvrdo pracujucim ' babam ' ktore zacali svoj business vdaka velkemu zaujmu o modu. Taktiez nemozem zabudnut na mojich drahych nasledovnikov ktori citaju moj blog a za vsetky mile komenty ktore ma inspiruju este viac.

Comments

  1. Ahoj, no blahoželám Ti k ukončeniu kurzu.... nech sa Ti darí! Je super, že si vďaka blogu zistila, že existuje niečo, čo by si mohla robiť, v čom by si mohla pracovne vyniknúť a taktiež, čo by ťa veľmi bavilo :-) A dlhšie som tu u Teba nebola, a ak správne chápem, tak ťa v živote čaká veľká udalosť, a to narodenie bábätka... :-)

    ReplyDelete
  2. Dakujem :) no dufam ze som konecne nasla nieco co by mi vydrzalo dlhsie a taktiez v com sa mozem posuvat dalej. A ano, pride velka zmena za par mesiacov, tak som zvedava ako to vsetko zvladnem. Taky velky zivotny challenge. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts