SUMMER HAT



Finally I found the perfect summer hat in affordable price. I've been looking for that kind of hat for a while, as always when I want something, and found it in H&M It has perfect size, trim is not too big either too small. Perfect for any kind of outfits. Especially with summer floaty dresses. What about you, did you find your perfect one for a summer or you don't wear hats at all?

Konecne som nasla perfektny letny klobuk za rozumnu cenu. Takyto klobuk som hladala uz poriadne dlho, ako vzdy ked nieco velmi chcem, a nasla som ho v H&M. Ma perfektnu velkost, ani prilis velky ani prilis maly. Hodi sa ku vsetkym outfitom. Specialne k letnym vzdusnym satam. A co vy, uz ste nasli svoj dokonaly klobuk na leto alebo nenosite klobuky? 




Comments

  1. ahoj.... máš ho pekný, ako inak. :-) ja som minulý mesiac prepásla pre mňa dokonalý klobúk, dokonca v poriadnej zľave. a teraz len o ňom snívam, čo už... som zvedavá na Teba s klobúkom v akcii :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts