Ending up in a PINK

17/08/2012

I don't know what happen this summer with me. I was going through my wardrobe few days ago, and just realized that I bought so many stuffs in pink. I took a picture just few of them. But my favorite is scarf, and big bag which I take to work. So far it fits with everything, especially when I have to wear black to work. Easy to match.

Neviem co sa so mnou stalo toto leto. Pred par dnami som sa pozrela do svojho satnika a zistila som ze vela veci co som kupila toto leto je v ruzovej. Ale na fotke je len par z nich. Mojou najoblubenejsou vecou je satka, hodi sa ku vsetkemu a tiez taska, ktoru nosim do prace kazdy den. Je to neuveritelne ale hodi sa takmer ku vsetkemu, specialne ked do prace musim chodit v ciernom. Jednoduche zladenie.



Comments

Popular Posts