NEW IN


26/09/2012

Welcome in my wardrobe. I already wear this lovely comfy loafers a lot. I probably found the most comfy shoes ever. From the first time I saw them I had to get them. Both of them I bought in Deichmann when we were on holidays back home. It looked noone likes them except of me. Especially furry ones. I just hoping to have no rainy days in London, so I can wear them until Christmas ;)

Vitajte v mojom satniku. Objavila som ich v Deichmann-e ked sme boli doma na dovolenke. Ako nahle som ich zazrela musela som ich mat. Priatel ma sice odhovaral ze naco, hlavne tie kozusinkove, kedze v Londyne stale prsi, ale okamzite som nasla tisic dovodov preco ich musim mat. Tieto nadherne a zaroven najpohodlnejsie loafers som mala uz na nohach niekolko krat. Zatial su to moje najpohodlnejsie topanky co som asi kedy vlastnila. Mozem ich skombinovat so vsetkym a stale sa mi nezunovali. Teraz uz len dufam ze v Londyne bude co najmenej prsat a mozem ich mat na nohach az do Vianoc.





Comments

Popular Posts