Last winter look


13/04/2013

I wore that outfit few days ago, it was lovely sunny day but still chilly. Few days on and it's getting better. Hope the winter is over and you not gonna to see me wear that thick parka for a long time. It's another casual outfit. Lately I love to wear just simple cotton t-shirt, you gonna see them wear a lot. This is the one what I bought in Primark, but I am very surprised about very high quality. Definitely good buy for less. What's your favorite piece for spring? Have a lovely weekend and thanks for all your comments.

Tento outfit som mala na sebe pred par dnami, uz bolo krasne slnecno ale stale velmi chladno. Par dni na to sa zacalo konecne oteplovat. Takze dufam ze v tejto hrubej parke ma neuvidite na dlho. Je to dalsi pohodlny outfit. V poslednej dobe velmi rada nosim obycajne bavlnene tricka, budete ma v nich vidiet dost casto. Konkretne toto je z Primark-u, ale som velmi prekvapena vysokou kvalitou. Rozhodne dobra kupa za lacno. Aky je vas oblubeny kus oblecenia na jar? Zelam vam krasny vikend a dakujem za vsetky komentare.





What I was wearing

BENCH parka
ZARA jeans
PRIMARK t-shirt
LEE COOPER trainers

Comments

  1. šiltovky nenosím, ale do tejto som sa ( pre mňa z neznámych príčin ) zamilovala :D je krásna :)
    čo sa mi ešte veľmi páči je kabátik - niečo podobné zháňam :)

    ReplyDelete
  2. You look cool honey, xoxo.

    ReplyDelete
  3. Easy but nice!

    New post: http://themilkandmint.blogspot.it/2013/04/back-to-black.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts