WARDROBE DETOX



Few days ago I did a post about the spring detox for the body. Now when the weather gets warmer everyday ( hope it's stays like that ), I thought it would be good idea to do some wardrobe cleaning as well. Who follows me for a while you realized I have more simple minimalistic style, so I tried to organized my clothes rag in this direction as well. I'll keep only pieces which I wear all the time, and the style is very classic, so it lasts for longer. Everything except of that has to go. Also some season stuffs made the way to my online shop. And when I mention my online shop soon you will be able to find it on my blog. Slowly I will be adding more pieces which I design, most of them will be hand made. I keep you updated when it's up and running. 
What about you, did you do season change in your wardrobes? 

Pred par dnami som pisala o jarnej ociste tela. Tentokrat ked sa uz zase pomaly otepluje ( dufam ze to tak aj ostane ), som si myslela ze by bolo dobre urobit nejaku tu ocistu aj v mojom satniku. Kto sleduje moj blog, uz ste urcite zaregistrovali ze najradsej nosim jednoduche minimalisticke kusky, takze sa snazim udrzat moj satnikovy stojan v tomto smere. Necham si iba tie kusy co nosim stale, a taktiez styl je velmi klasicky, takze mi to vydrzi dlhsie. Vsetko okrem tohto musi ist. Taktiez par sezonych veci poputuje do mojho online obchodu. A ked uz spominam moj online obchod coskoro budete mat moznost ho najst na mojom blogu. Pomaly budem pridavat viac kusov z mojich vlastnych navrhov, a vacsina z nich bude rucne robena. Jednoznacne vas budem informovat ked vsetko bude pripravene a naplno spustene. 
A co vy, uz ste vymenily sezony vo vasich satnikoch?


Comments

Popular Posts