DAY TO DAY



Sometimes I do experiment with the style, but always I come to my basics which I feel the best in.  I try to be more feminine, in pretty dresses, but I feel the best in leather skirt or jeans with the basic t-shirt or blouse. That's definitely me. So this is exactly what I like to wear. Simple outfit with the feminine touch of trench. What about you? Which outfit is the best, the most you? We shouldn't think about the all fashion weeks and catwalks looks, but what you feel that suits you. 

Niekedy  experimentujem s novymi stylmi, ale vzdy sa vratim k mojmu zakladnemu satniku, v tom com sa citim najlepsie. Pokusam sa byt viac zenska, v peknych satach, ale aj tak sa najlepsie citim v kozenej sukni alebo v jeansoch v kombinacii s trickom alebo bluzkou. To som rozhodne ja. Takze toto je presne to co mam rada. Jednoduchy outfit so zenskym prvkom v podobe trench kabatu. A co vy? Co nosite najradsej, co vas najviac vystihuje? A teraz by sme si mali odmysliet vsetky tyzdne mody a modely z modnych mol. 







 What I was wearing 

ZARA jeans, trench
H&M t-shirt
DAVID JONES bag
LEE COOPER trainers 

 
 
 

Comments

  1. tak tento styl sa uplne hodi do mesta, na urady, ci do obchodov... je naozaj velmi pohodlny a v poslednom case mam ho aj ja v oblube :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts