Comfy shopping


08/01/2013

When I choose that outfit my man just looked at me and he asked if I am sure to wear it like that.  I like it that way. Just basic black and bright it up with a grey sweater. Skirt, actually dress, is girly from a lighter fabric and to keep me nice and warm I wore the thick tights and the sweater. Ready to go shopping.
What do you think?  What is your comfy outfit to go shopping? Thank you for all your comments and visits.


Ked som si vybrala tento moj outfit, moj chlap sa len tak na mna pozrel a spytal ci som si ista ze prave toto si chcem obliect. Ale mne sa to paci. Je velmi zvedavy na vase komentare. Niekedy je mojim najvacsim modnym kritikom. Mne sa takyto druh outfitu paci a je pohodlny. Klasicka cierna zosvetlena sivym svetrom.  Sukna, v podstate su to saty, je z lahkeho rozviateho materialu a aby som bola pekne v teple tak som si zobrala hrube pancuchy a hruby sveter. Pripravena zautocit na obchody.
A aky mate vy nazor na moj outfit? Co vy najradsej nosite na tulanie sa obchodmi? Dakujem za vsetky vase komentare a precitanie.





What I was wearing

H&M dress
GAP sweater
CLARKS boots
JACKIE & CELINE bag

Comments

  1. Velmi sa mi paci ten svetrik a sukna. Najma dobre, ze nosis, co sa paci Tebe. Ja sa tym riadim vzdy. "O) Pekny den Ti zelam.

    ReplyDelete
  2. Thank you so much for your lovely comment!
    You are so nice!
    This post is great, love that sweet look!

    Yes I would love to follow you, I'm your newest follower, follower 12 ;)
    Would be great if you follow me back hu!
    Do you have fashiolista or a Fb page to like?
    Let me know dear, kisses

    www.limaswardrobe.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts