Car-boot


17/10/2012


On Sunday we went to proper car-boot. I never been to any of that kind of markets before. It was funny and interesting to see what people sell there. If I didn't see it, I would never believe. But sometimes you can find interesting stuffs even a treasures. I just bought this keyring, small watches. What do you think?

V nedelu sme isli na skutocny car-boot. Je to vlastne druh trhu, kde kazdy moze predat vsetko co nechce alebo uz viac nepotrebuje. Este v zivote som na nieco takom nebola, ale bolo to celkom zaujimave a aj vtipne vidiet coho sa ludia zbavuju. Keby som to nevidela na vlastne oci asi by som tomu v zivote neuverila. Ale niekedy sa tam daju najst zaujimave veci, dokonca az poklady. Ja som si len kupila tento privesok na kluce, male hodinky. Co poviete?




What I was wearing:

BENCH parka
PRIMARK jeans
H&M shirt
CLARKS boots


Comments

  1. Love your chic and urban outfit!!!
    kisses!

    ReplyDelete
  2. The key ring is awesome! I like your look and the last photo is just gorgeous!

    LA By Diana Live Magazine

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts