Help please


29/10/2012

Yesterday we went for little walk. It was really innocent suggestion to go for walk just grab a coffee and chill. But when you have shops around and credit card in your purse nothing is innocent enough. So we ended up in the few shops. This pictures aren't the best quality, I couldn't find the mirror, and I needed to see myself so we just simply took a pictures. That's the items what I picked. I need help with the skirt. I don't know what to do. Take it or leave it? Help please, I am curios about your opinions.
Better styling all that pieces you'll see in few days.
P.s. I was in sporty mood, loads of clothes around what makes mess. :)

Vcera sme sa vybrali na prechadzku. Ako to uz byva zacalo to nevinym navrhom, iba sa ist trosku prejst, dat si kavicku a pohoda. Ale ked mas na blizku obchody a kreditku vo vrecku nikdy to nieje az take nevinne. Takze klasicky sme skoncili v par obchodoch. Tieto fotky niesu najlepsej kvality, ale nemohla som najst zrkadlo, a samozrejme som sa potrebovala vidiet, tak sme narychlo narobili par fotiek. Toto su kusky co som nasla a co som si zobrala. Ale potrebujem pomoct so suknou. Neviem co robit. Mam si ju zobrat alebo ju nechat? Prosim pomoc, som zvedava na vas nazor.
Lepsi styling toho co som nasla uvidite za par dni.
P.s. Mala som sportovu naladu, vela oblecenia okolo co vytvara neporiadok. :)




 What I was wearing

LEVI'S jeans
CLARKS boots
LEE COOPER shirt, trainers
H&M shirt
KANGOL sweater






Comments

Post a Comment

Popular Posts