Faux fur cape


08/10/2012

I have this faux fur cape for over a year now, and this was the first time when I actually wore it. But I think just know was the right time. Never was weather good enough, or I just didn't have it with me in the suitcase. Second reason is more likely. Anyway, Saturday was the right day to wear it, it was nice and sunny but a bit chilly as well. And perfect for shopping. Not too long, not too short and plenty of space to move around. That's exactly what I needed for browsing the shops.
What do you think?

Tento kabatik z umelej kozusiny som kupila pred vyse rokom, ale az teraz som ho mala obleceny prvykrat. Ale myslim ze az teraz bol ten spravny cas. Nikdy nebolo dost dobre pocasie, alebo som ho len jednoducho nepribalila do kufra. Druhy dovod je viac pravdepodobny. Ale v sobotu bol konecne ten spravny cas vytiahnut ho zo skrine a obliect. Bol pekne slnecno ale trosku chladno, idealne pocasie. A taktiez perfektne na nakupy. Nieje ani dlhy, ani prilis kratky a hlavne dostatocne volny cize sa v nom mozem volne pohybovat. To je presne to co som potrebovala na preskumavani obchodov. Co myslite?





I was wearing

ZARA jeans
GATE faux fur
AMISU top
DEICHMANN shoes
JACKY & CELINE bag

Comments

  1. You make me miss London!


    http://www.frenchinlosangeles.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts